Even voorstellen.

Welkom bij Het Haarhuis, de leukste nieuwe kapsalon in Winkel, Noord-Holland.
Ik ben Rixt (1989) en ik ben al op mijn 15e in het kappersvak gestapt. De liefde en passie voor mijn werk ontstond meteen en is nooit meer weggegaan. Wat ik het leukst aan mijn werk vind, is iedereen zo blij mogelijk te maken. Dat doe ik door goed te luisteren naar ieders wensen, wat je graag zou willen en vooral wat je absoluut niet wilt. Samen vormen we een beeld van wat het moet gaan worden en we maken, indien nodig, een stappenplan om het gewenste resultaat te bereiken.

Ik hou er van om bij iedereen het beste naar boven te halen.
Want iedereen is het waard om te stralen!

Geef een reactie

